Aktiesnakken — Januar 2022
-
yep
-
Nå men så bliver swinget jo noget større end jeg havde regnet med. Lige nu ligner det vi kan fiske under 32 i dag
-
Men nogle gange skal man også bare vær tilfreds og få dem på bogen
-
ahhh så kom de lige en blok på 30k. Skræmme/panik blokken
-
også ret meget volume i dag
-
Jeg køber gerne her i de lave 32. Det er stadig over 2kr swing. Vil heller have dem på bogen
-
og så har jeg jo godt 10% ekstra midler der kan skubbes ind hvor den går endnu længere ned de kommende dage. Hvilket det tyder på den gør
-
Jeg har også fundet lidt ekstra mønt frem til at supplere. Spørgsmålet er bare hvor længe man skal vente. Overvejede også bare at tage den efter POC melding, men ville godt nok koste nogle kroner.
-
Ja det er jo et spgm om risikoprofil
-
Tillykke SB. Jeg lagde godt mærke til din trade i morges. Du kom først. De eneste der tør sælge op til denne weekend er shorterne.
-
"Samtidig stiller EU krav om, at der i 2025 skal bruges mindst 30 pct. genanvendt plast i nye flasker"
-
Det gennemsigtige guld: Lego og Coca-Cola slås om brugte plastflasker
Virksomheder står i kø for at bruge gamle engangsflasker som erstatning for ny oliebaseret plastic. Coca-Cola vil have producenter af bl.a. tøj, havemøbler og legetøj til at holde snitterne væk fra de brugte flasker.
Finans (finans.dk)
-
Den slags plastik kan QF ikke rigtig bruge. Så den kamp er de ikke med i

-
Det begyndte som lyn og torden med volumen de første 30 min i morges. Men derefter er den da godt nok fladet helt ud
-
Det er rigtig. Det var også mere pga EU definere minimum andele af genbrugsplast indenfor forpakning. Markedet kan p.t. i bedste fald levere mekanisk recyclet plast som jo aftager i produktkvalitet. Selv ren rPET kan kun genanvendes 5-7 gange til flasker.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind