Aktiesnakken — November 2021
-
Man kan lidt sammenligne det med biotech. Et nyt stof der aldrig har været godkendt. Første gang hvor der kommer fase 3 data, der er risikoen høj, og kursen stiger derfor meget ved positivt udfald. Senere i udviklingen er stoffet allerede godkendt til 2 forskellige indikationer, og nu forsøger man med en 3. Der vil aktien stige mindre ved positivt udfald, idet tox mm allerede er kendt. og dermed er sandsynlighed for positivt udfald det højere
-
Hvis QFs teknologi var veldokumenteret, Hvis der var ete haf af selskaber der allerede har løst den her godiske knude, så ville sandsynlighed for succes være høj, og risikoen for failer lav. Men nu er det helt nyt og banebrydende det de prøver på. Det betyder mange flere uforudsete udfordringer. Noget selskabet jo netop har mærket de sidste 18 mdr
-
Ja man kan så sige de flere gange er fejlet/udskudt fase 1. Derfor vi er hernede
-
Enig
-
Men i biotech der fejler ca 50% af de stoffer der har opnået positive fase 2 resultater. Altså de kan ikke gentage resultaterne i det langt større fase 3 forsøg
-
Det må tiden vise

-
Jeg ved fra andre selskaber at der i denne tid er stor forskel på "har fået en fast leverings dato", til komponenter/vare reelt set er hjemme
-
De har fortalt det hele vil være hjemme i denne uge. Så DET vil jeg gerne have bekræftet næste uge
-
Igen i dag meget algo på begge sider. Men ligner også en shorter der bare smider den ned igennem
-
Det er lidt "pudsigt" at den algo på begge sider agere præcis på samme måde. Med en masse spredte 3K og 750 stk ordre
-
ja jeg mangler også at købe ca 50% tilbage
-
en der forsøger at sætte en prop i
-
24k stk i 27,32
-
så blev den sq handlet ned igennem de 24k i 27,32, og vupti var alt bud væk længere nede
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind