Aktiesnakken — November 2021
-
Det må tiden vise

-
Jeg ved fra andre selskaber at der i denne tid er stor forskel på "har fået en fast leverings dato", til komponenter/vare reelt set er hjemme
-
De har fortalt det hele vil være hjemme i denne uge. Så DET vil jeg gerne have bekræftet næste uge
-
Igen i dag meget algo på begge sider. Men ligner også en shorter der bare smider den ned igennem
-
Det er lidt "pudsigt" at den algo på begge sider agere præcis på samme måde. Med en masse spredte 3K og 750 stk ordre
-
ja jeg mangler også at købe ca 50% tilbage
-
en der forsøger at sætte en prop i
-
24k stk i 27,32
-
så blev den sq handlet ned igennem de 24k i 27,32, og vupti var alt bud væk længere nede
-
Ennismore Fund Mangement har øget deres short fra 0,56% til 0,6% https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010785967
-
Ja ser ud til flere øger næste dagligt pt. Er også ret overbevist om det var en shorter i morges der smed dem ned
-
Der er nogle der "tester" aktien/dybden ved at fortage en stribe køb på f.eks 158 stk med 30sek mellemrum. Det er lidt "funny" at se på
-
Med begrænset mulighed for profit og ubegrænset downside kan jeg kun undre mig over deres lyst til, at øge deres shorts. Selv hvis vi for sjov siger risk/reward er 50/50. Misser PoC med 1 måned ind i Februar og vi skal ned i 22 igen versus PoC kommer i hus omkring nytår og vi skal op i +40nok. Qfuel har ikke sagt mulighed for PoC er 50/50 men derimod sagt de er sikker på PoC. Vi får se 11 Nov
-
ja risk/reward hænger heller ikke sammen for mig, mht. at shorte aktien i nuværende kursleje. Derfor må jeg gå fra at shorterne tror projektet ikke lykkedes.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind