Aktiesnakken — Oktober 2021
-
De har allerede færdigdesignet fabrikken i Esbjerg. Sammen med Rambøl hvis jeg husker rigtigt
-
Og tanken er netop at de stort et laver en copy af hver enkelt linje. Så fabrikkerne vil være stort set identiske på nær antal af linjer og dermed kapacitet
-
Så jeg ser start på ny fabrik, som at det er der hvor der begynder at arbejdes fysisk på grunden. Udgravning og støbning af betondæk
-
Jeg ligger stadig kun med ca 60% af min beholdning. Så har et bud inde længere nede. Og et salg noget længere oppe
-
Jeg ved ikke om det er en robot/algo, men der ligger en del gemt omkring 26,32
-
Ja du fiskede også på fornemvis omkring de 26,0.
-
Lige pt, inkl i går ligger den i et for snævret interval til jeg hverken køber eller sælger
-
Det er nogenlunde det samme jeg swinger
-
Men ikke med 50%. jeg deler det op i 4/5 blokke. Ellers bliver det for store blokke
-
Hvorfor forskellen mellem køb og salg?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind