Aktiesnakken — Oktober 2021
-
Ja du fiskede også på fornemvis omkring de 26,0.
-
Lige pt, inkl i går ligger den i et for snævret interval til jeg hverken køber eller sælger
-
Det er nogenlunde det samme jeg swinger
-
Men ikke med 50%. jeg deler det op i 4/5 blokke. Ellers bliver det for store blokke
-
Hvorfor forskellen mellem køb og salg?
-
Jeg spreder den også ved salg. Ellers risikere jeg som sidste torsdag at sælge det hele alt for billigt. Det var også første gang jeg fik mig solgt helt ud
-
Ja og når alt kommer til alt så er det jo bare handler det ofte om de meget mindre swing. Men den dag fik jeg solgt 5 gange med ca 50 øre mellem
-
ham på budsiden skiftevis flasher og så trækker sig igen så der opstår et vakuum ned. Sådan en dag som i dag det ville være let for shorteren at presse den ned under
25
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind