Chemometec — September 2021
-
Test
-
@pensionisten. Du har jo rettet et gratis gæt mod mig. Ingen af os ved, hvad vej, det går. Jeg forholdte mig til, at jeg gerne i går ville have taget lidt gevinst, for i dag at supplere - hvis jeg havde kendt bevægelsen i aktien. men jeg gjorde det ikke! Har været med siden kurs 19, så min erfaring er, at det er træls at være udenfor, når der kommer gode nyheder. Derfor har jeg denne gang IKKE solgt noget som helst.
-
Chemometec venter yderligere fremgang i 2021/22
Luk
ChemoMetec A/S
16.9.2021 08.37·
MarketWire
Chemometec venter at fortsætte fremgangen i både omsætning og indtjening i regnskabsåret 2021/22.
Det fremgår af torsdagens årsregnskab for 2020/21.I det nye regnskabsår venter Chemometec en omsætning i niveauet 316-326 mio. kr. og et driftsresultat (EBITDA) i niveauet 150-155 mio. kr.
I 2020/21 øgede selskabet omsætningen med 31 pct. til 281,1 mio. kr., mens driftsresultatet steg 43,0 mio. kr. til
-
Chemometec FY: Fortsætter væksten og venter mere vækst: https://www.proinvestor.com/investornyt/705064/chemometec-fy-fortsaetter-vaeksten-og-venter-mere-vaekst
-
..ellers positivt læsning hele vejen igennem uden hår i suppen. ++ på europæisk vækst samt XcytoMatic. Der er sikkert nogle der er skuffet over der guides konservativt, men det er helt i tråd med de hidtidige årsberetninger - der skal jo være plads til 3-4 opjusteringer;-)
-
@vesterled
Jeg tror ikke, det kan formuleres bedre!! Her bliver man ikke nurset med begejstring, godbidder og svulstige armbevægelser. Kun fakta! Opjustering i maj; præcisering i juli – og nu konfirmation af, at ”det kører”, som forventet; OG at alt tyder på fortsat styrke.
Jeg er forbløffet over, at aktien ikke genvinder mere styrke i dag – det må være det insider-salg af aktier, der stadig spøger…
(Verus spidder det også præcist og fint…. ”konservative udmeldinger”… jeg bliver i bussen!) -
Årsrapport om 4 år. “ basisforretning + bioprocessing vokser med ca 40%. Servicekontrakter+forbrugsvarer er ligeledes vokset pænt. Flere CAR-T terapier godkendt de sidste 4år. Årets resultat - omsætning 1mia/EBITDA 500mil - kom glad - er det helt skævt
-
-
-
Den største trussel mod Chemometec’s globale væksteventyr ville være hvis en konkurrent lykkes med at fremstille nye maskiner med ny teknologi indenfor celletælling/analyse der udfordrede Chemometec på pris/kvalitet. Det er nok ikke et spørgsmål om konkurrenterne arbejder på dette - mere et spørgsmål om det lykkes. Med en skyhøj p/e ville det være gift for Chemometec’s kurs. Nogle bud?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind