Chemometec — September 2021
-
..ellers positivt læsning hele vejen igennem uden hår i suppen. ++ på europæisk vækst samt XcytoMatic. Der er sikkert nogle der er skuffet over der guides konservativt, men det er helt i tråd med de hidtidige årsberetninger - der skal jo være plads til 3-4 opjusteringer;-)
-
@vesterled
Jeg tror ikke, det kan formuleres bedre!! Her bliver man ikke nurset med begejstring, godbidder og svulstige armbevægelser. Kun fakta! Opjustering i maj; præcisering i juli – og nu konfirmation af, at ”det kører”, som forventet; OG at alt tyder på fortsat styrke.
Jeg er forbløffet over, at aktien ikke genvinder mere styrke i dag – det må være det insider-salg af aktier, der stadig spøger…
(Verus spidder det også præcist og fint…. ”konservative udmeldinger”… jeg bliver i bussen!) -
Årsrapport om 4 år. “ basisforretning + bioprocessing vokser med ca 40%. Servicekontrakter+forbrugsvarer er ligeledes vokset pænt. Flere CAR-T terapier godkendt de sidste 4år. Årets resultat - omsætning 1mia/EBITDA 500mil - kom glad - er det helt skævt
-
-
-
Den største trussel mod Chemometec’s globale væksteventyr ville være hvis en konkurrent lykkes med at fremstille nye maskiner med ny teknologi indenfor celletælling/analyse der udfordrede Chemometec på pris/kvalitet. Det er nok ikke et spørgsmål om konkurrenterne arbejder på dette - mere et spørgsmål om det lykkes. Med en skyhøj p/e ville det være gift for Chemometec’s kurs. Nogle bud?
-
Via1-Cassetten er årsagen til Chemometec`s succes. Den suveræne præcision har bevirket at NC-200/NC-202 har opnået status som Gold Standard inden for CAR-T celletælling. Det hele handler om en præcis defineret volume i tælle kammeret. Dette opnås ved laser kalibrerering ved produktionen af kassetterne. En konkurrent skal, med respekt for patenter, udvikle en metode til celletælling ud fra en præcist defineret volumen.
-
Verus - tak for uddybende info, har været med i 4år og kender de unikke produkter i hovedtræk. Det var også mere for at finde en sprække i den stærke mur. Jeg har beholdt min oprindelige pæne portion og sælger intet de næste 4 år - så tar jeg den derfra
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind