Grønne Aktier — November 2021
-
Ørsted acquires Lincoln Land Wind in Illinois in continued expansion of its operational footprint in the US https://www.proinvestor.com/investornyt/738924/orsted-acquires-lincoln-land-wind-in-illinois-in-continued-expansion-of-its-operational-footprint-in-the-us
-
Så er der præcis 1 uge til SCD holder EGF og det bliver officielt vedtaget at Ennogie lægges ind i selskabet
-
I sidste uge har alle Ennogie aktionærerne fået en mail hvor man skulle tilkendegive hvor man vil have aktierne noteret. (bank/nordnet osv) Det er første gang man sådan direkte har haft mulighed for at se hvor mange aktier hver i sær får i det nye selskab. Så nu bliver det meget mere for real
-
Mjaa jeg tror ikke der sker det helt store på den korte bane. Hvis endelig der sker noget så er det at den siver ned tætere på 10kr
-
Interessen for selskabe komme jo ikke af sig selv. Selskabet skal enten komme med nogle gode børsmeddeleser, eller gå ud og være meget mere proaktiv i deres IR setup. Det sidste har jeg ikke set nogen speciel villighed til at gøre
-
Derfor tror jeg mere det er kombinationen af meddeleser
(hvilket vi aldrig ved hvornår kommer) og det lange seje træk -
Så kom der mere damp på den igen
-
Spændende o der er ved at blive lukket lidt shorts eller hvad der sker
-
Hov var i forkert
chat
-
Man skal ikke gå så højt op i hvorvidt kursen er, eller har været, 11,5 eller 11,9 osv Det er meget tydeligt at den har i meget lang tid været styret af et hyret selskab, SSW Market Making Gmbh. Morgen middag og aften, og ind imellem. Det er for så vid ok, det er SCD ikke alene om. Men det har været meget tydeligt, og det bliver spændende om det har skabt troen på et niveau, eller om markedet tager over. Som Trold skriver kan den gå begge veje lige omkring afgørelsen.
-
Bliver der losset nye aktier ud ? mig bekendt er det kun de 31 personer der har købt da firmael ikke var noteret - så deres aktier der nu bliver noteret + de sidste par nye ved sidste runde. Men de da muligt nogle få af disse 31 vil sælge deres aktier
-
Uanset hvor gode tagene er, så kan konkurrenter også lave, eller komme til, at lave gode tage. Og de kan såmænd også finde ud af at sænke produktionsprisen. De nuværende har tjent rigtig godt, og det ville ikke være underligt om de tog et mindre stik hjem
-
Nej der bliver ikke lavet en kap udv i forbindelse med noteringen af Ennogie. Men det vil nu være underligt om der ikke er enkelte der vil sælge fa og tage gevinst. Hvis vi ser bort fra runden i Q2 så har alle jo mindst 200% inkl optionerne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind