Grønne Aktier — November 2021
-
Hvis du har et bud inden i SCD nu, så er det det samme som at have et bud på Ennogie. Det er jo SCD der udvider kapitalen med 22,5 mio stk aktier for at "overtage" Ennogie
-
Og ja det er altid bedre at være lidt til den konservative siden end for optimistisk i udmeldinger. Men det er faktisk ikke så meget det jeg mener. Jeg så gerne at virksomheden agere mere aggresivt
-
Husk på det tyske marked er ca 18x større end det dansk marked. OG casen for en tysker er bedre end casen for en dansker. Så jeg vil gerne have 18x omsætning i Tyskland vs DK indenfor 3 år
-
Dugfrisk Ennogie kommentar fra kontoret: https://www.youtube.com/watch?v=NLRmx6h6dps
-
Haha tak Helge. Spændende bliver det i hvert fald
-
Ørsted acquires Lincoln Land Wind in Illinois in continued expansion of its operational footprint in the US https://www.proinvestor.com/investornyt/738924/orsted-acquires-lincoln-land-wind-in-illinois-in-continued-expansion-of-its-operational-footprint-in-the-us
-
Så er der præcis 1 uge til SCD holder EGF og det bliver officielt vedtaget at Ennogie lægges ind i selskabet
-
I sidste uge har alle Ennogie aktionærerne fået en mail hvor man skulle tilkendegive hvor man vil have aktierne noteret. (bank/nordnet osv) Det er første gang man sådan direkte har haft mulighed for at se hvor mange aktier hver i sær får i det nye selskab. Så nu bliver det meget mere for real
-
Mjaa jeg tror ikke der sker det helt store på den korte bane. Hvis endelig der sker noget så er det at den siver ned tætere på 10kr
-
Interessen for selskabe komme jo ikke af sig selv. Selskabet skal enten komme med nogle gode børsmeddeleser, eller gå ud og være meget mere proaktiv i deres IR setup. Det sidste har jeg ikke set nogen speciel villighed til at gøre
-
Derfor tror jeg mere det er kombinationen af meddeleser
(hvilket vi aldrig ved hvornår kommer) og det lange seje træk -
Så kom der mere damp på den igen
-
Spændende o der er ved at blive lukket lidt shorts eller hvad der sker
-
Hov var i forkert
chat
-
Man skal ikke gå så højt op i hvorvidt kursen er, eller har været, 11,5 eller 11,9 osv Det er meget tydeligt at den har i meget lang tid været styret af et hyret selskab, SSW Market Making Gmbh. Morgen middag og aften, og ind imellem. Det er for så vid ok, det er SCD ikke alene om. Men det har været meget tydeligt, og det bliver spændende om det har skabt troen på et niveau, eller om markedet tager over. Som Trold skriver kan den gå begge veje lige omkring afgørelsen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind