Grønne Aktier — November 2021
-
Ja det bliver godt. Det bliver også det højeste antal aktier jeg har haft

-
Her er lidt interessant for dem der følger Ennogie casen https://www.proinvestor.com/boards/98607/Ennogie-boersnotering-Prospekt
-
Som skrevet i debatten, så kan og bør de vækst tal blive signifikant højere de næste 2 år
-
Ja, fornuftigt nok af dem, at være konservative i deres vækstmål. Kommer den ned under 10kr er jeg også klar til at supplere
hvornår mon den kommer på de forskallige trading platforme så man kan ligge bud ind ? Hvis børsnoteringen er den 28 Nov. kan man så forvente at hvis man har bud inde på SCD på 10kr eksempelvis at de også bliver overført til bud på ennogie den 28 Nov ?? Har nemlig allerede et bud på 10.1
ved bare ikke om det bud bliver overført til ennogie eller man ryger bag i køen -
EGF er den 29
Som jeg har forstået det så sker navne ændring mm mellem 1-3/12 -
Hvis du har et bud inden i SCD nu, så er det det samme som at have et bud på Ennogie. Det er jo SCD der udvider kapitalen med 22,5 mio stk aktier for at "overtage" Ennogie
-
Og ja det er altid bedre at være lidt til den konservative siden end for optimistisk i udmeldinger. Men det er faktisk ikke så meget det jeg mener. Jeg så gerne at virksomheden agere mere aggresivt
-
Husk på det tyske marked er ca 18x større end det dansk marked. OG casen for en tysker er bedre end casen for en dansker. Så jeg vil gerne have 18x omsætning i Tyskland vs DK indenfor 3 år
-
Dugfrisk Ennogie kommentar fra kontoret: https://www.youtube.com/watch?v=NLRmx6h6dps
-
Haha tak Helge. Spændende bliver det i hvert fald
-
Ørsted acquires Lincoln Land Wind in Illinois in continued expansion of its operational footprint in the US https://www.proinvestor.com/investornyt/738924/orsted-acquires-lincoln-land-wind-in-illinois-in-continued-expansion-of-its-operational-footprint-in-the-us
-
Så er der præcis 1 uge til SCD holder EGF og det bliver officielt vedtaget at Ennogie lægges ind i selskabet
-
I sidste uge har alle Ennogie aktionærerne fået en mail hvor man skulle tilkendegive hvor man vil have aktierne noteret. (bank/nordnet osv) Det er første gang man sådan direkte har haft mulighed for at se hvor mange aktier hver i sær får i det nye selskab. Så nu bliver det meget mere for real
-
Mjaa jeg tror ikke der sker det helt store på den korte bane. Hvis endelig der sker noget så er det at den siver ned tætere på 10kr
-
Interessen for selskabe komme jo ikke af sig selv. Selskabet skal enten komme med nogle gode børsmeddeleser, eller gå ud og være meget mere proaktiv i deres IR setup. Det sidste har jeg ikke set nogen speciel villighed til at gøre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind