Aktiesnakken — Oktober 2017
-
@Nickstar - jeg tænker @Standstill sender os en kurv med bøf og rødvin, vi fodrer og vasker også hans laks

-
Niels-Johan..Råvareanalytikeren baserer hovedsagligt sine vurderinger på teknisk analyse. Han kender ikke noget til de enkelte selskaber, rentabilitet og f.eks. udbyttepolitik.
-
Hans vurderinger og bombastiske udsagn om "prisbobler" skaber kun utryghed hos investorerne.
-
Ligesom Gidskegaard fra Nordea gør.
-
Helt unødvendigt...
-
Tak Nickstar...Jeg har sagt "is i maven" med laks i porteføljerne gennem de sidste 5 år både i medierne, analyser og artikler. Jeg er også rolig på den lange bane. Verden får flere mennesker. De bliver rigere og kan ikke få sund protein nok. Havet er en en løsning på dette.
-
@Nickstar så er det fodringstid, mine laks svømmer rundt med bugen i vejret. Se så at komme i gang

-
Jeg har en go håndfuld aktier i Grieg, med pænt afkast, (tak Helge) og vil gerne købe flere laks .. har i kære mennesker et forslag til en anden lakseproducent .. jeg tænkte på fx bakkafrost ..
-
Her er en hilsen fra Nordea I dag. Nordea Markets ser stor nedside i sektoren, og anbefaler å ikke investere i lakseaksjer. : http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2017/10/Nordea-mener-lakse-sektoren-er-for-hoeyt-priset
-
Austevoll Seafood Hold 80 (80)
Bakkafrost Selg 325 (310)
Grieg Seafood Selg 65 (55)
Leroy Seafood Group Selg 43 (38)
Marine Harvest Selg 125 (115)
Norway Royal Salmon Selg 150(130)
Salmar Selg 200 (180)
-
Ok
-
Hvis vi ender på 47 kr pr kg denne uge er det 15% ned så måske er Nordeas timing ikke helt tilfældig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind