Bavarian Nordic — April 2024
-
@KimH - Så længe spidserne og bestyrelsesmedlemmerne kan se Deres løn nok skal komme, tænker de såmænd ikke så meget på aktionærerne, det er først når de skal have lidt flere penge til kontoen, der tænkes på aktionærerne, og ja, så kommer man vel lidt flere penge i, i forhåbning om de vil gøre det bedre, så man kan komme ud med et 0, eller lidt + på kontoen. Tænker ikke dette er kritik, men i mange tilfælde realiteten..
-
Det er ellers udtrykt klart nok, så det er let at forstå. Prøv endnu en gang at læse Helges ofte gentagne formuleringer vedr overdrevent positive/negative indlæg af spammende karakter. Vi er nogle der en gang eller to pr. kvartal gentager vore argumenter/synpunkter.. men når man gentager disse flere gange hver dag/uge, så er vi netop henne i det spammende univers.
Ok? -
Netop kkjoel.
-
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked https://www.proinvestor.com/investornyt/1142195/overblik-disse-selskaber-er-shortet-pa-det-danske-aktiemarked
-
https://medwatch.dk/Sygdom___Sundhed/article16999334.ece Forsker anbefaler en række danskere at få TBE-vaccine
-
-
Jeg tror at en stor del af usikkerheden og den store short andel skyldes, at markedet afventer en nedjustering. Grunden skulle så være (min vurdering) at de ikke når salget på jynneos. De forudsætter at de oveni de eksisterende ordre på 1.5 mia også får ordre på yderelig 1.5mia. Men hvis salget falder tilbage til pre mpox udbruddet, kommer der kun 500-800 mill yderligere. Iøvrigt nogenlunde samme mængde som ordretilgangen var på sidste år ( usa +eu ordrne).
-
Til dem som snakker om PE på 8. Som jeg læser deres udmeldinger er 2024 et Ebitda på ca. 1,25 mia kr. Herfra går ca. 0,5 mia til afskrivninger og med minimale omkostninger på finansiering og skat, giver det et res. efter skat på 750 mio kr. Med en børsværdi på 12 mia kr. er det en Pe på 16
-
Tak for FAKTATJEK, Strøjer! Mine obervationer herinde har i et lille årstid været, at der bliver slynget om sig med alle mulige - for BAVA - dårlige tal. Mange er grebet ud af den tyndeste luft og hviler på antagelser om at BAVA IKKE overholder deres guidance. Hvilket - som Strøjer så rigtigt bemærker - ville være usædvanligt: BAVA plejer nemlig at melde konservativt ud og overholde den. Det os BAVAister siger er, at hvis de holder guidance, kommer det til at gå rigtigt godt de nærmeste år!!
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind