Bavarian Nordic — September 2023
-
Men Kraken, det som jo er problemet, er at man ikke har en stabil nok forretning til at kunne forudsige omsætningen. Men i min bog burde omkostningerne kunne skæres HÅRDT, så vi ser en bundlinie, der virkeligt kan give bonus. Så enig, der er stort potentiale, og BAVA er kulet ned af negativitet, men bagved ligger der en god kalkule.
-
@binvest .. de kan vel stadig fejle på den sidste Fase 3 .. alle gode gange tre .. intet kan overraske mig mere i dette firma
-
Jeg har en ven som er leder af en MA afdeling i et farma firma. De betaler gerne 2,5-3 gange omsætningen eller 12 gange EBITDA for farma selskaber. Og dette er unoterede selskaber/låste penge. => bava burde være 25 mia kr. værd, Regn selv kursen på det.
-
@Opportunity, nu ved jeg ikke om det var Bavarian der fejlede denne gang eller det mere er mutationer der er problemet. Men tæller vi denne med har vi mindst klaret 3. gang. (Prostvac, RSV, corona). Så sporene skræmmer da.
-
@Strøjer, hvorfor tager man så ikke en dialog med Expre2ion ? De har jo udtalt op til flere gange at de kan hjælpe med at justere .. er det ikke fordi Bavarian ikke skal betale royalties og samtidig har fået 800mil gratis af staten .. jeg kan ikke forstå at mange af jer stadig tror på de folk der sidder i ledelsen ?
-
Jeg er nok negativ fordi der er blevet lovet så meget som ikke holdt i sidste ende, jeg er skuffet, også på mig selv at jeg ikke solgte på den lange nedtur .. det hårde er nu at vente vente vente til det igen går den anden vej .. der er jeg nok utålmodig

-
...det koster jo også penge at justere vaccinen, og når markededet stort set er forsvundet, er der, fra Bavas side, intet økonomisk incitament til at smide flere penge efter det. Med 64% vs 85% comirnaty kan de legitimt droppe programmet. Business er business.
-
..tror nu ikke vi skal vente så længe for BN's vedkommende, men værre ser det nok ud for Expres desværre.
-
@binvest ang koppevaccine salg, har jeg ingen idee hvad fremtiden byder. Der skulle ligge ordre for 4.5mia men det dækker jo knap nok 2024, og koncensus er nok at 2025 bliver mere normalt, så mit bud er måske 1.5 -2.0 mia derefter, hvilket stadigvæk er 2x årene op til mpox epidemien. Det vil give en omsætning på 4.5 -5 0mia max og earnings på 1.5- 2.0mia. Så en firmaet jeg vil sætte til ca 25- 30mia. G
ivet de har markeds tillid.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind