Bavarian Nordic — September 2023
-
Hold da op, har et helt andet indtryk. Enig, ændrer ikke noget, udover en smule signal, og skrev det egentlig kun pga røret herinde, da en fra bestyrelsen solgte lidt aktier for noget tid siden...
-
Jeg lægger sjældent noget i insiderkøb. På samme måde, det rører mig heller ikke hvis de sælger
-
..stadig et lille beløb, men jo, der er ikke noget direkte negativt i det, skulle man mene

-
...de havde vel ikke troet, at det var nødvendigt at skulle ændre den, kun at det var muligt (plan b). Hvis data havde været >90 ve, havde de jo skulle
ansøge... -
Meget positivt at Juuel køber aktier
-
..mon ikke shortprocenten reduceres kraftigt de næste par måneder...vel for kedeligt nu.
-
..skrev det jo imorges
- og dejligt med lidt bedre humør herinde. God weekend til Jer alle. -
Kunne være dejligt hvis dette var bunden. Men, men…markedet kunne ikke stige trods yderligere godt nyt fra nvidia forleden. Usa kunne ikke rigtig stige trods nye gode jobtal. Hvad skal så få markedet til at stige? Kan godt ligne at markedet er ved at køre træt og skal ned. Og så skal alt jo nok ned, også BN. Som før sagt, jeg tror st mange af shorterne i BN er investorer der venter på en korrektion, og først dækker sig ind når den kommer.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind