Bavarian Nordic — September 2023
-
..til Canada løber kontrakten til 2031 såvidt jeg husker.
-
(med HERA tænker jeg på udnyttelsen af eksisterende kontrakt fra sidste år, hvor 700k ud af 2,2 mill doser er leveret)
-
-
Henrik Juuel køber lidt aktier...
-
Er I så glade

-
En del aktionærer har ingen tillid til ham. Jeg kan vitterlig ikke se det ændrer noget at han køber lidt aktier. Jeg synes simpelthen ikke han er den rette på posten og jeg opfatter ham desuden som en selvfed, egenrådig klovn der er lige lovlig arrogant for aktionærernes penge. Men derfor skal andre da have lov at se ham som det store orakel.
-
Hold da op, har et helt andet indtryk. Enig, ændrer ikke noget, udover en smule signal, og skrev det egentlig kun pga røret herinde, da en fra bestyrelsen solgte lidt aktier for noget tid siden...
-
Jeg lægger sjældent noget i insiderkøb. På samme måde, det rører mig heller ikke hvis de sælger
-
..stadig et lille beløb, men jo, der er ikke noget direkte negativt i det, skulle man mene

-
...de havde vel ikke troet, at det var nødvendigt at skulle ændre den, kun at det var muligt (plan b). Hvis data havde været >90 ve, havde de jo skulle
ansøge... -
Meget positivt at Juuel køber aktier
-
..mon ikke shortprocenten reduceres kraftigt de næste par måneder...vel for kedeligt nu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind