Bavarian Nordic — Maj 2023
-
Ja det ligner sidste år – men bare det så også over de næste måneder ligner sidste år ?
Hvis historien fra Korea kaster ordrer af sig ( 09:00 WT ) - + hvad det skulle komme fra WHO mm – så synes jeg det er svært at se, at man ikke kommer til at opjusterer. Og hvad med deres nyindkøb? Mon det snart falder helt i hak – Chikungunya resultaterne er lige om hjørnet. Jeg synes der er god grund til optimisme – or ærgrer mig over, at jeg ikke kan købe flere lige nu. -
Der bliver solgt godt og grundigt i dag. For mig ligner det shortere, som udnytter lav volumen og omsætning til at presse kursen ned. Der er ingen nyheder som kan forklare dagens kursfald
-
..ja enig Cub...lige presse citronen en ekstra gang inden regnskab. Stiger nok lidt op mod luk, når der købes tilbage.
-
... medmindre at Carnegie er på trapperne med en ny revideret "anbefaling"
-
...omkring Chikungunya, studiet blev sat 'completed' 14. april https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT05072080?cond=Chikungunya&phase=2&draw=2&rank=1 og punkt 6,7 og 8, som vel er de mest væsentlige primary outcomes (udover adverse effects), har en timeframe på 22 dage...så god mulighed for resultater her i maj skulle man mene.
-
Skal vi virkelig ned -5% uden nyheder?
-
..det mener du ikke burde være teoretisk muligt da?

-
Kunne ikke drømme om at købe mere i den aktie. Det er jo nærmest som at spille lotto
-
Finansmanden...der er vel et vist element af fornøjelse i Lotto. Bava er for masochister og folk med hang til selvskade

-
Målt over 7 år, er Bavarian indehaveren af det dårligste afkast blandt c20 aktierne. Det må siges at være en præstation i sig selv. Men det skyldes jo nok, en meget markant og stærk ledelse, som er rigtig dygtige til at tale til marked. Gad vide hvor Novo ville ligge med samme ledelse

-
Tak Worktrader, jeg overvejer at søge læge, da jeg åbenbart har trang til at skade mig selv og min økonomi, ved at blive liggende i den.
-
Eller skift klub! Husk nu, at hver gang msn peger finnger af nogen/noget, er der 4 fingre, der peger mod dig selv;-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind