Bavarian Nordic — Maj 2023
-
..rejseaktiviteten er støt stigende, så der kan ligge endnu mere der.
-
WT jeg tror, at du sætter Rabipur alt for lavt. Sidste år var Q1 lavt, Q2 bedre og Q3 extremt godt. Det gav omsætning i Rabipur, der var over det halve af Pox på årsbasis. Rejse vacciner er jo i sagens natur årstidsbestemte, men jeg ser rigtig mange penge der. De to nyindkøbte vacciner er jeg spændt på.
-
..gav den ellers 50% på Q1 sidste år, samme stigning som fra året før. Håber jeg undervurderer
men mpox ligger måske nok lige på kanten...2,1 it is. -
..jeg vil vove den påstand, at det bliver umuligt at undgå mindst én opjustering.
-
Markedet har nul tiltro til Bavarian i øjeblikket...
-
...omkring Jynneos, så forventer vi først godkendelse af den frysetørrede version i 2024 såvidt jeg ved, men så fandt jeg lige denne fra maj sidste år - https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/92105b20-e060-4a28-8570-4243564a1890 - 'Sideløbende med disse aktiviteter vil selskabet med tildelingen af denne første option påbegynde produktion
og fakturering af frysetørret JYNNEOS i 2023 og 2024' -
mon ikke det er det, som også tilbageholder ordrerne?
-
Ja det ligner sidste år – men bare det så også over de næste måneder ligner sidste år ?
Hvis historien fra Korea kaster ordrer af sig ( 09:00 WT ) - + hvad det skulle komme fra WHO mm – så synes jeg det er svært at se, at man ikke kommer til at opjusterer. Og hvad med deres nyindkøb? Mon det snart falder helt i hak – Chikungunya resultaterne er lige om hjørnet. Jeg synes der er god grund til optimisme – or ærgrer mig over, at jeg ikke kan købe flere lige nu. -
Der bliver solgt godt og grundigt i dag. For mig ligner det shortere, som udnytter lav volumen og omsætning til at presse kursen ned. Der er ingen nyheder som kan forklare dagens kursfald
-
..ja enig Cub...lige presse citronen en ekstra gang inden regnskab. Stiger nok lidt op mod luk, når der købes tilbage.
-
... medmindre at Carnegie er på trapperne med en ny revideret "anbefaling"
-
...omkring Chikungunya, studiet blev sat 'completed' 14. april https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT05072080?cond=Chikungunya&phase=2&draw=2&rank=1 og punkt 6,7 og 8, som vel er de mest væsentlige primary outcomes (udover adverse effects), har en timeframe på 22 dage...så god mulighed for resultater her i maj skulle man mene.
-
Skal vi virkelig ned -5% uden nyheder?
-
..det mener du ikke burde være teoretisk muligt da?

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind