Bavarian Nordic — April 2023
-
Hver gang man læser BioBio´s indlæg, virker det som dommedag for Bava. Alt de laver er åbenbart, ringe i forhold til konkurrenterne. Tvivler stærkt på, at man har kunne trække så mange kontanter til selskabet, hvis man var i gang med at udvikle en vaccine der på forhånd er taber dømt
-
Prostvac har historisk ført til, at der stadig den dag i dag er nogle, der ser MEGET negativt på alt, hvad BN gør - det er vigtigt at have i mente, når man læser visse opslag!
-
@BioBio - som altid, ikke overraskende, leveres kvalitet og kritik i en god og sund sammenblanding.
-
...at Bio mener RSV designet er gammeldags, er vel heller ikke nødvendig negativt. De virkede jo til gengæld, hvis mRNA er det nye. Iøvrigt har vi diskuteret det hele tidligere, 18-19. januar, hvor Bio skrev at BN anvendte postfusion F i antigenerne, som Rolf så oplyste var native F, så et alvidende orakel er Bio jo ikke. Det sagt, sætter jeg da stor pris på BioBio's indlæg alligevel.
-
BN’s historie er med prostvac er relevant at nævne, da nogle stadig bærer gammelt nag til BN. Det udmønter sig nogle gange i en meget negativ tilgang til alt BN laver. Lil, Jeg ser ellers selv fremad og objektivt på BN
WT, det er rigtigt. -
At RSV-designet er "gammeldags", er netop det, der gør, at jeg tror på det. Det har jo vist sig, at de "nyopfundne" RNA-vacciner nærmest er værdløse, når man skal vaccineres så mange gange, og stadig bliver syge. Tak til BioBio for at opdatere mig om konkurrenternes evner.
-
..ja, netop min pointe 7.59...samt de mange, mange, men for mainstream skjulte, adverse effects...
-
Serviceoplysning: Der er slettet indlæg her til formiddag, hvor der blev gået efter manden - ikke bolden.
-
Btw, intet svar fra IR re igår..han er nok ved at rette stavefejl i selskabsmeddelelsen. Jaja, det jo freitag, jeg ta'r afsted

-
..nå, for the record, den gode mand har svaret. Intet nyt, forhandlinger er konfidentielle, men oplyser, at WHO intet lager har af mpox vacciner, som jeg efterspurgte igår. God weekend.
-
Tak WT. Det er jo trods alt ret positivt, hvis WHO intet
lager har. God weekend -
(fort.) Pfizers vaccine ventes ifølge mediet at blive godkendt til gravide i USA i løbet af maj, mens Europa følger nogle måneder efter, og så skal vaccinen lanceres i efteråret. Alligevel kan der gå flere år, før vaccinen bliver tilgængelig for lavindkomstlande, fordi det kræver andre leveringskanaler og indpakning.
-
(fort.) Ifølge WHO understreger det behovet for, at både medicinalselskaber, regeringer og sundhedsorganisationer bliver bedre til at planlægge og skabe forudsætningerne for, at udviklede lande og lavindkomstlande for mere lige adgang til sundhedsmidler.
RS-virus, RSV, giver typisk forkølelseslignende symptomer, men kan i alvorlige tilfælde give lungeinfektioner hos personer i risikogruppen, der tæller børn og ældre. -
@WT. 7.59. Jeg har tidligere grundigt forklaret, at jeg ikke mener, at mit indlæg dengang var faktuelt forkert – det var en forsimpling ”uden mellemregninger” af kompliceret stof, og dette ændrede i øvrigt ikke på pointen dengang. Chatten er ment (tænker jeg da) til kort tekst uden alle mellemregningerne og for stor kompleksitet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind