Bavarian Nordic — April 2023
-
Wishfull thinking, WorkTrader. Pakistan slås med mange "vigtigere" udfordringer, herunder massive flooding. Hvis Pakistan skal ha' vacciner, så bliver det nok fra allerede eksisterende stockpiles, tror jeg. Men ja, det lyder som om, at Bava nu vil øge undersøger muligheden for at øge produktionen inhouse / contractors inden ordrene er til stede ved bl.a. at simplificerer produktionsprocessen. Det er jo rett
iddig omhu. -
...de skriver jo 'it was decided that a request would be made to the WHO for a significant amount of the Monkeypox vaccine'...så hvis ikke WHO har stockpile, så kommer den, og hvis de har, så må der restockes...under alle omstændigheder kommer vaccinerne til Pakistan, imho.
-
..og en mio. ekstra doser or so, klares jo sagtens inhouse, med nuværende kapacitet på de 15-20 mio. doser.
-
..de 5 af dem på vej til Canada/US i første halvår.
-
..vildt så lav omsætning vi har, i lyset af, ja wishfull, nært forestående begivenheder.
-
Man får vel ikke noget af at spørge Rolf, om de er i forhandlinger med WHO, Pakistan eller andre lande i øjeblikket, vel? De kan nok ikke udtale sig før der ligger noget konkret og det er meldt ud til markedet tænker jeg
-
..har spurgt ham

-
Super. Det er også hans arbejde at tage stilling til spørgsmål fra investorer (især de loyale som os). Han kan bare afvise, men man ved aldrig. De burde også være opmærksomme på, at deres aktionærer er meget vigtigt for dem.
-
En lille side ting: prøv lige at tjekke Simcorps aktiebevægelse i 1- og 5 dags grafen. Jeg ville ønske vi havde samme stabilitet i Bava. Hold da op den bevæger sig i en lige linje
-
(Beklager for det
irrelevante indlæg) -
Jeg fandt dette rapport dateret d. 1. december 2022: https://www.who.int/docs/default-source/coronaviruse/situation-reports/20230202_mpox_external-sitrep-15.pdf?sfvrsn=5f841278_3&download=true
-
På side 10 står der: "Use of antivirals such as tecovirimat should be under randomized controlled trials to rapidly increase evidence generation on efficacy and safety; where that is not possible, antivirals may be used under expanded access protocols such as MEURI. Tecovirimat, an antiviral agent developed for smallpox, is approved by the European Medicines Agency (EMA) and the UK Medicines and Healthcare Products Regulatory Agency (MHRA) for the Updates and WHO Advice treatment of (...)"
-
"(...) mpox, cowpox, smallpox, and complications from vaccinia virus under exceptional circumstances based on animal data, under the condition that SIGA Technologies Inc., the manufacturers, provide data on the
effectiveness and safety of the medicine in patients given the medicine" -
og længere nede: "WHO and SIGA Technologies Inc. have reached a donation agreement for the emergency use of tecovirimat for
mpox under an expanded access protocol. Through this arrangement, tecovirimat will be made available to lowand middle-income countries who express interest in participating" -
Som jeg læser det, så er det slet ikke sikker, at Bava kommer på spil, hvis de allerede har et samarbejde med SIGA?
-
Den er vist dater
et i nyere dato (External Situation Report 15, published 2 February 2023) -
Sorry: det rapport jeg henviste til med de uddrag kan læses her: https://www.who.int/docs/default-source/coronaviruse/situation-reports/2022_monkeypox_external-sitrep_cleared-for-publication.pdf?sfvrsn=a56a1bcd_4&download=true og er dateret december 22
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind