Bavarian Nordic — April 2023
-
"All 10 patients had no history of overseas travel within three weeks of symptom onset, suggesting they were infected domestically"
-
Egentlig forfærdeligt, at vi håber på stigninger i Mpox tilfælde. Men jeg hørte er foredrag for nogen tid siden, som sagde at en virus altid banker på 2 gange! Måske er det i gang. Jeg vil ikke sige hvem der sagde, når nogen kan finde på at skrive til vedkommende for at checke hvad jeg skriver.
-
Og i Indien er der en ung mand, som åbenbart er død af encephalitis som en bivirkning af Mpox: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1002/jmv.28755
-
...nu nok mere forberedelse på håndteringen af smitten, jeg håber på

-
..faktachecks er jo ikke altid dårligt, specielt i en chat som denne, med brugere der kommer og går, med hver deres agenda. Måske se det i det lys og glem det...og du har jo så bestået ihvertfald.
-
Selvfølgelig. Det tyder på, at verdenen skal tage Mpox alvorligt og sørge for at have et beredskab og forebyggelse af denne sygdom i form af lager. Det ville være meget positivt for Bava, hvis de kan regne med løbende indtægter for deres vaccine og det ikke kun bliver en "One-
hit wonder" -
...flere mpox vacciner til Taiwan, https://focustaiwan.tw/society/202304240011 - "The country is currently in the process of signing a new contract for the vaccine, packaged in 20,000 multi-dose vials that can be used for the vaccination of 60,000 people, CDC Deputy Director-General Lo Yi-chun"
-
-
-
Kraken23 - BN har ikke meldt ud, at de i fremtiden tillægger deres Covid vaccine til 0. Pas på med at “prædike” forkerte oplysninger - det er din egen subjektive holdning, tanke,
tak
-
Henviser du til den seneste mailkorrespondance med IR / Rolf? Det var ikke mig, som havde den... blot til info. Men analytikerne har selv været ude og sagt, at de kun prissætter covid til 1 kr. i aktien.
-
Citat: "Den negative kursreaktion er desværre skabt af nervøse private småsparere som fortsat har store forhåbninger til Covid vaccinen. Alle analytikerne og de professionelle institutionelle investorer medregner idag ikke længere værdi i deres modeller fra denne vaccine. Ikke fordi vaccinen er dårlig, tværtimod, men fordi Covid ikke længere er det samme problem i samfundet og fordi de regulatoriske miljøer har ændre
-
Jeg læser også det citat, som at covid nu regnes til et rundt nul.
-
Det kommer ikke fra BN selv, som du forkert skriver
Resultaterne af fase 3 for Covid er heller ikke meldt ud endnu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind