Bavarian Nordic — Januar 2023
-
Hvad, overraskende nyt, var der?
-

-
@WorkTrader 14:26, Ja, sådan forstår jeg nu Hera-aftalen også
. Jeg var heller ikke helt opmærksom på, at aftalen kun omfatter de små og mellemstore lande, da de store ønskede at stå udenfor... -
(35:30) Plan om partnerskab: Bava har partner-interesse / -strategi og holder møder - men der er også mulighed for at gå selv på enkelte udvalgte markeder. De har vist med Rabies og TBE, at de kan gå selv. Bava finder ud af hvilken strategi de vil anvende inden for de næste måneder. Lige meget hvilken strategi de vælger, så er der et kæmpe potentiale.
-
...ja. vi brugte jo en hel aften på at diskutere ordlyd på aftalen dengang...og eu def. af agreements, mv...

-
Det var - og er - mit indtryk, at markedet og mulighederne for RSV vaccinen er langt større end Covid. Jeg synes også, at Rolf var tryg ved de foreløbige resultater og meldinger, og desuden kan jeg ikke forestille mig, at store kinesiske Nuance vælge "bitte" Bavarian Nordic uden at hve undersøgt de to første fase-resultater samt møder med Bavarians eksperter. Jeg betragter stadig sessionen som meget positiv for BN, og vi endte da også i positivt terræn omend med hiv og sving.
-
Godmorgen

-
Jeg tror at bava vil gøre dig selv og aktionærere en stor tjeneste ved at få lukket alt snak omkring kapital udvidelse ned hurtigst mulig. Det vil være godt for kursen og hvis de får brug for kapital om et par år kan de åbne op igen om et par år, når kursen så er et andet sted.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind