Bavarian Nordic — Januar 2023
-
Mange tak @WT. Jeg følger desværre ikke med live
-
Det kunne være rart, hvis et medie opsummerede efterfølgende lidt af, hvad der i dag er blevet drøftet.
-
Indtil videre ikke noget epokegørende nyt i.f.t. F.eks godkendelse af Covid vaccine. Men han “sælger” ikke pointerne ret godt. Nævnte kun rullende dialog med myndigheder ganske overfladisk. MEN nævnte den. Dog en god understregning af varighed og bredde. Og at opbevaring kan ske via frysetørring, høje temp og derefter opløsning i saltvand og direkte i kroppen
-
..gentager min. 8 mio doser salg af mpox i 23
-
..ja godt at høre selvtilliden på RSV, og han skamroser covidvaccinen...hvis den fejler bliver han lynchet
-
alt i alt meget positivt synes jeg, trods formatet i præsentationen vaklede lidt..men fungerede da rimelig agilt mht at kunne stille spørgsmål
-
..det ser meget lovende ud.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind