Bavarian Nordic — Januar 2023
-
..ja godt at høre selvtilliden på RSV, og han skamroser covidvaccinen...hvis den fejler bliver han lynchet
-
alt i alt meget positivt synes jeg, trods formatet i præsentationen vaklede lidt..men fungerede da rimelig agilt mht at kunne stille spørgsmål
-
..det ser meget lovende ud.
-
..iøvrigt, i og med de 700.000 doser i Hera aftalen, er signet, jvf tidligere diskussion, så når vi mindst 10 mio solgte doser i år, jvf mine estimerede tal. You do the math

-
Ja, det var en utrolig positiv præsentation i betragtning af, at der også er forhold, der ikke kan offentliggøres i sådan en session. Jeg er overbevist om, at omsætning og indtjening i 2023 er groft undervurderede i forhold til dagens kurs. Rolf nævnte bl.a. - sådan tolkede jeg det - at BN undrede sig over, at netop ordren på 700.000 doser ikke mmedførte en kursreaktion. Nu tror jeg på en omsætning på minimum 8 mia. kr. i 2023. Rolf var forsigtig, men at kalde 2023 for et rekordår med guldstøv!
-
Desuden er der åbenbart forhandlinger om partneraftaler. Det afhænger bl.a. af data og godkendelser, men såfremt Covid-vaccinen bliver "privat" tilgængelig har BN ikke kapaciteten til egen salgsstyrke. Sådan hørte jeg det. Desuden hørte jeg også voldsomme tal for markedsmulighederne for RSV, som BN er meget positive omkring. helt igennem en god præsentation af et trods alt ikke kæmpe selskab i forhold til konkurrenterne Pfizer og GSK. Jeg beholder ihvertfald mine BN aktier

-
HC Andersen Capital "Bavarian Nordic – Et historisk travlt 2022 og et kig ind i 2023" kan nu ses her https://hca.videosync.fi/2023-01-03-bavarian-nordic
-
..han nævnte også enorme vækstrater på Rabies, yderligere på TBE...vi når 10 mia i år i omsætning, er mit bud.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind