Bavarian Nordic — Oktober 2022
-
Drømme er der heldigvis ikke skat på. Endnu altså…hehe
-
Men Værkritisk...den ligger jo totalt underdrejet ift nøgletal, hvis vi ellers kan tro på Chaplin om fremtiden..og det gør jeg..so far.
-
..og pludselige stigninger medfører sommetider efterfølgende pressemeddelelser...der er altid stråmænd

-
Ja, det er nok rigtigt, og jeg kan da også ret let at komme op med argumenter hvorfor man skal købe. Men i biotek kan man næsten også altid komme op med gode bud på noget der kan ødelægge festen. Og for ens egen skyld, det bør man altid være realistisk omkring. Jeg nok på dem til at jeg har købt igen
-
fra Stocktwist, "$BVNRY
- News on current boosters
STEIN: About a month after getting the shots, the new boosters did not stimulate significantly higher levels of antibodies that could neutralize the omicron subvariants infecting most people right now.
The Bavarian Booster?
Six months post the booster vaccination with ABNCoV2, the neutralization antibody titers against Wuhan and the Omicron variant remained high and at levels associated with a greater than 90% efficacy." - News on current boosters
-
..men enig 16.
07, har været i biotek i +20 år
-
Mente at skrive…jeg tror nok på dem til at jeg har købt
-
Måske nyheden fra STEIN, hvad det så er, har noget med stigningen at gøre..
-
..uden at kunne verificere nyheden, men såfremt det er rigtigt...så er det rigtig gode nyheder for ABNCoV2...
-
Expres2ion, don't mention the war, stiger også på det...så tror det er det...
-
Det giver mening fordi Expres2ion stiger parallelt
-
Rob Stein's kommentar er fra et interview om et nyt ikke-peer-reviewed studie på bioRxiv. Rob nævner ikke BN. https://www.npr.org/2022/10/25/1131449380/two-new-research-papers-cast-doubt-on-the-new-covid-booster
-
Studiet kan findes her: https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2022.10.22.513349v1
-
Så vidt jeg husker fra en anden artikel, som BN har refereret mange gange til i forhold til de 90%'s beskyttelse, så ligger nAbs-niveauet for dette på en geometrisk middel nAb på 100, hvilket vil sige, at både den alm. mRNA vaccine og den opdaterede bivalente mRNA vaccine beskytter vel over 90%...
-
Ja…men altså ikke efter 5 uger, som vel er det springende punkt…hvis jeg ellers forstår dit skriv. Tak for update!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind