Bavarian Nordic — August 2022
-
Godmorgen.

-
Velkommen til Viborg3. Såfremt du har et andet alias på Proinvestor skal du huske at slette det.

-
KMC jeg sælger sjældent "blot " fordi en kurs falder. Jeg handler primært på FA.
-
Altså nyheder/egen analyse
-
Trancript fra Q&A med CEO Adam Stensberg/Zealand Pharma Q2 afholdt i går kl. 15. https://www.proinvestor.com/ir/q-and-a/dk
-
Cupcake, jeg mente nu heller ikke man skal læse hele Genmab historikken igennem
Den er over 10 år. -
Akademikeren var en af stifterne af PI. Og meget inkarneret Genmab aktionær. Jeg var faktisk også både ansat og aktionær igennem flere år.
-
Mit primære fokus var IR overfor børsnoterede selskaber. Så PI fik den første rigtige eksterne IR portal med en stribe biotech kunder. Så ja jeg kender også bava, Rolf Sass og Thomas Duschek, henholdsvis IR og kommunikations ansvarlige, tilbage fra den tid
-
2 gange om året havde vi "biotech seminar" hvor der typisk kom 4 selskaber per aften og præsenterede. Det blev også webcastet, dog først lagt ud nogle dage efterfølgende.
-
Men hele PI var et tungt og dyrt setup, så over tid blev der skåret flere og flere funktioner fra. Og så overtog Helge det hele for nogle år siden og han har gjort et fantastisk arbejde! (Helge var faktisk også med i investorkredesen)
-
Godmorgen. Har lige været væk et par døgn og kan se i har passet godt på kursen
Spøg til side: Jeg har naturligvis lige læst op på debatten og set på Bavarians pressemeddelelser mv. og ikke heri finde noget der retfærdiggør u -
Kursudviklngen i går. Udover måske nogle shortere eller anden magi. Korrekt forstået eller har jeg overset en nyhed udover af abekopper ser ud til at have toppet i antallet af nye tilfælde og så sikkert lidt tryk fra dem der nu har shortet aktien?
-
... og da lidt ærgerligt, hvis I har haft “skændtes”. Kan jo godt lide PI, selvom vi er forskellige. Godt med en moderator Helge

-
Jeps Trold ..Jeg var også med i investorkredsen og løb solen sort for at bygge interessen op omkring Proinvestor.com på mange planer. i 2011 solgte jeg mig ud for så at vende tilbage som redaktør og eneste ansatte i 2014 for sikre sitets overlevelse i samarbejde med den største aktionær. I 2020 købte jeg websitets ud af det oprindelige selskab. Det er efterfølgende lukket solvent.
-
Tak..WWW. Jeg gider simpelthen ikke personangreb og motivtænkning. Det er absolut no go her i vore chats og debat.
-
Enig Helge!!! tak bikube. Synges blot markedet virker SÅ STORT, at det er stort nok til et par stykker. Men fino - så længe det blot er det - og tal for svar
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind