Bavarian Nordic — Maj 2022
-
Bavarian Nordic indgår yderligere vaccinekontrakter med regeringer i forbindelse med udbrud af abekopper https://www.proinvestor.com/boards/103783
-
Så er vi i minimum 250 i morgen
-
før eller siden rammer du nok rigtig

-
Bavarian Nordic er i øjeblikket i dialog med flere andre regeringer om levering af vaccinen til beredskabet i forbindelse med det aktuelle udbrud af abekopper, samt for at undersøge mulighederne for et længerevarende samarbejde om at opbygge lagre til det
fremtidige beredskab. -
Den store samlet EU-order er ikke med endnu. Samt de forhandler med flere lande.
Så der venter flere opjusteringer forude. -
Synd for shorterne… mine tanker går til dem i aften
-
Drt interessante er ordet " beredskabslagre" det betyder store mængder vaccine;-)
-
Helt enig.
Jeg er ikke i tvivl -
om, at de vil sikkert selv vælge denne fremgangsmåde, men der må være nogle retningslinjer for, hvornår de er forpligtet til at melde noget ud.
-
@Pensionisten - ledelsen har jo trods alt pligt til, at informere markedet, når ledelsen erfarer, at deres tidligere udmeldte budget ikke længere holder.
-
LLI du er ikke inde i Bavarian, kan jeg næsten læse af dit indlæg til mig, det er en skam ikke at være inde, en masse små opjusteringer og raketten er tændt
-
Så vil det forudsætte, at andre poster skal trække den modsatte vej, ellers er ledelsen ikke konsistente med sin budgettering og kommunikation til markedet. Det kan finanstilsynet godt opfatte som vildledende, sat lidt på spidsen.
-
@Ab12, der var nu blot en konstatering af hvordan spredehaglsmetoden før eller siden giver, at man rammer målet

-
Tror øvelsen er nemmere, at gennemføre i vores PI dialog-forum. Ledelsen fører jo også et internt budget med flere detaljer og lige pludselig, vil der ikke være 1:1 sammenhæng til eksternt budget og det kan være svært at forklare, hvis der en dag skulle være revision på området. Det er trods alt 10 % ændringer i årets resultat og må betragtes som væsentligt.
-
LLI hvordan forklarer du så at der er mange firmaer som ofte blot nedjusterer eller opjusterer i forbindelse med aflæggelse af kvartalstal feks Ambu?
-
Shorterne får et gok i nødderne i morgen?
-
@AB12, skulle Ambu indgå 1 ekstraordinær ordre, der øger resultat med 100 mio. kr., vil jeg forvente, at markedet blev informeret temmelig hurtigt. Jeg har dog ikke kendskab til, at det skulle være sket....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind