Bavarian Nordic — Februar 2022
-
"World’s first vaccine against deadly RSV
‘ready within months’ ". https://www.telegraph.co.uk/news/2022/02/12/worlds-first-vaccine-against-deadly-rsv-ready-within-months/ -
Man kan i øvrigt få et grafisk overblik over RSV-vacciner i udvikling her: https://www.path.org/resources/rsv-vaccine-and-mab-snapshot/
-
Og et mere nørdet overblik (Excel-ark) over alle igangværende kliniske forsøg indenfor RSV her (OBS: både mAb-(forebyggende)behandling og vacciner): https://www.path.org/resources/rsv-and-mab-trial-tracker/
-
Match: det var Corona jeg omtalte. Rsv er blot 3 år forsinket ift hvad de tidligere har haft meldt ud ( tidligere estimat var vist foråret 2019, men de har jo ikke kunnet fonde en partner
-
Finde

-
Janolsen, Moderna byder sikkert på BN, måske det bedste for alle parter og specielt aktionærerne. BN trænger til at komme på professionelle hænder, den siddende bestyrelse og direktion luller sig selv i søvn, med håb om at der sker mirakler i næste uge eller næste uge eller
-
@BioBio: Tusind tak for de fine og saglige indlæg.
-
... nu kan jeg bedre forstå, hvorfor kursen er faldet så meget de seneste uger. Mit håb var, at Bavarian havde en god chance med deres RSV-vaccine, men det ser ud til at være op ad bakke i forhold til konkurrenterne
-
Respekt for BioBio´s indlæg, som jeg ikke kan gennemskue, da jeg ikke har den nødvendige faglige baggrund. Men så vidt jeg husker, er BioBio altid på den negative side og skulle alle de udtalelser der kommer fra ham/hende være korrekte, så undre det mig at man kan få tilført ny kapital til virksomheden. 1,8 mia. er trods alt ikke småpenge
-
BioBio arbejder med sikkerhed indenfor sektoren og har derfor en omfattende viden om biotek og vacciner. Det er muligt, at han/ hun har været skeptisk / negativ om Bavarian, men i det mindste kommer han/hun med saglige og fornuftige argumenter for hans vurdering af selskab (bemærk, at han/hun tidligere har sagt, at han/hun ikke er aktionær og kommenterer aldrig på kursen). Jeg synes, at kritiske syn på et selskab er sundt for debatten
-
den 28/1 i år udtalte Chaplin "I begyndelsen af februar kommer de næste resultater fra forsøg med Bavarian Nordics vaccinekandidat mod covid, og der vil især være fokus på evnen til at beskytte mod omikronvarianten, men det er ikke så vigtigt ifølge biotekselskabets topchef Paul Chaplin." mon det er februar 2022 eller februar 2023 han mente
-
@Janolsen: jeg forstår godt din frustration. Jeg har 1.650 stykker og en GAK på 250, men at sælge, når du er break even, hvis kursen kommer op på 200 vil være måske lidt dumt... for hvis den når deroppe, så er det værste vel overstået og der kunne være tegn på noget opside. Meget af skylden for hvad der sker nu kan man også give til Mr. Putin...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind