Bavarian Nordic — Marts 2021
-
Jeg har lige lavet podcast med Per Hansen. I morgen har vi Zealand, Bavarian og Novo på programmet.
-
Angående Zealands kursudvikling, så synes jeg det er værd at huske at der er sket ret meget på ejerskabsfronten for nylig omkring kurs 202. Der kan være rigtig mange interesser i spil lige på dette kursniveau der skal på plads, før kursen igen "bestemmes normalt". Min begrænsede erfaring siger mig at de her ting godt kan tage en del tid, og at det skal på plads inden kursen får lov til at flytte sig. Bavarians kapitaludvidelse omkring kurs 109 for nylig havde samme mønster, og det rykkede sig
-
Men synes det virker ret tydeligt der er nogen der enten har benyttet sig af nyheden til at komme ud, eller på anden vis holder kursen nede af den ene eller den anden grund. Svært at sige om det er godt eller skidt, men interessant er det i hvert fald.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind