Bavarian Nordic — Marts 2021
-
Havde personligt forventet en stærkere kurs reaktion, men i bagspejlets ulidelige klarhed,tror jeg 1) Godkendelse god og vigtig 2) ZP går fra biotech til også at være pharma selskab. Nyt og dyrt område. Thus øget risiko og den del af rejsen er nogle investorer for risikoaverse til at tage med på. Jeg har fortsat min billet og den holder jeg sålænge selsskabet har mome
ntum. Men det ER et andet selskab fremadrettet -
@Svingtraderen - haps:) Første haps ud af måske 5-6 stykker de næste par måneder ...
-
@exitnu - god fiskeplan
-
Mht kursen - det er lige som i fodbold - tabellen lyver ikke:)
-
pis - sorry
-
Har suppleret de 5% jeg manglede at købe retur i ZP
-
Synes også kurs reaktionen er belastende, men forsøger som skrevet forneden at se på hvorfor - og så agere ud fra det
-
Blot informeret om mine tanker og været glad for dialog om kursudviking - ikke meget hype der
-
Helt enig - debat - og for mig er debat om kurs udvikling (eller manglende) fx i ZP vigtig efter en sådan nyhed. Og med at til at danne min egen holdning. Hverken hype eller kopi:) Og HAR aktien:)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind