Genmab — Oktober 2024
-
Hvis der ikke er royalties betalinger, gælder “kontrakten” vel ikke og dermed kan Genmab vel selv sælge Dara?
-
det er kke sandsynligt det hænger sådan sammen. tor kun det kan komme på tale hvis JNJ leverer rettighederne tilbage. På baggrund af de få data vi har idag er det højst usandsynligt at de skulle gøre dette. ERZO er pt en stor trussel mod DARA hvis de ikke ejer rettighederne. Med flere data bliver vi kloger.
-
Hvis eller ERZO-data sparker r.. så opter JNJ ind og færdigudvikler produkter asap. Alt andet vil være et historisk eksempel på kortsigtet gevinstmaksimering til stor skade for patienterne og den langsigtede indtjening. Jeg kan simpelthen ikke tro andet, end at et stort firma som JNJ har økonomer ansat, der kan nå samme konklusion. Enhver tanke om at "sylte" Superdara, hvis ellers produktet holder vand, bør ikke have nogen gang på jorden.
-
@lahn1 Hvordan kan erzo blive en trussel mod dara? Hvis JNJ ikke opter ind, så må Genmab eller nogen anden ikke udvikle erzo i områder hvor dara markedsføres. Så i MM må erzo kun markedsføres overfor patienter der er dara resistente
-
w - var det dig der talt om DCF nogle dage tilbage? I så fald, fik du delt tallene og hvor kan man se din beregning?
-
Det er rigtigt. Det var et svar på om Gmab kunne få rettighederne 100% tilbage. Det tror jeg ikke sker under nogen omstændigheder da JNJ ikke kan have Gmab / ERZO som konkurrenter, selv hvis Gmab skulle betale for at få alle rettigheder tilbage. Jeg ved ikke hvor meget Gmab fik i den Hexabody-cd38 aftale.
-
Sorry W. Det var Scvej. Beklager (min dovenskab). God weekend.
-
@lahn1 Genmab fik ingenting upfront for Hexabody-cd38 aftalen med JNJ. De vil få USD 150M ved exercise af option + USD 125 i udviklingsmilestones https://ir.genmab.com/news-releases/news-release-details/genmab-signs-agreement-janssen-next-generation-cd38-antibody
-
125M
-
-
Tja, sådan er det at være i lommen på de rige. JNJ har grint deres røv i laser hele vejen til banken. Nul risiko for dem
-
Sandt nok, men Genmab fik vel (trods alt) det ud af det ud af at give en gratis option, at de gerne må udvikle det, hvis JNJ opter ud. Det kan syne af lidt (og er det måske også), men under givne omstændigheder kan det godt være bedre end intet (og potentielt meget værd)
-
Det er vildt nok. Kiggede lige tilbage på sagen fra 2023, hvor JNJ fik underkendt et andet patent om Dara-SC (tilsyneladende to sager, da patentnummeret ikke er det samme). Historien fra dengang: https://www.biospace.com/halozyme-provides-update-on-licensee-co-formulation-patent-hearing-in-europe
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind