Genmab — Marts 2024
-
Uden skyggen af kliniske data, er det den mest gratis omgang nogensinde
-
Det indrømmer jeg gerne, hvis jeg gør. Kan du elaborere?
-
Han har stået i spidsen for et kæmpe succes indenfor biotech. Om kursen skal være 2000 eller 3000 kr er der mange faktorer ind over. Han har intet, at skulle opnå mere. Og alligevel risikerer han at dumme sig med at sige “the beste is yet to come” eller “undlad at sælge dine Genmab aktier” Nej dum er han ikke. Muligt du ikke kan se det

-
Åh, undskyld. Jeg troede, at du havde en pointe
-
Men uden facts, argumenter eller konklusioner af nogen art er dit indlæg ret ligegyldigt for mig
-
UPDATE: US FDA Priority Review received for Phase 3 PERSEUS submission https://twitter.com/JNJInnovMed/status/1772725475418235228
-
Godmorgen

-
-
Pointen er vel snarere, at kunne træffe beslutninger på et uddannet grundlag baseret på kritiske overvejelser - og ikke en "tro og håb" baseret tilgang med ensidig bias ud fra personlige præferencer.
-
faktum er, at der ikke findes fakta for KYSO
-
Hvis der gør, vil jeg i hvert fald meget gerne høre om dem
-
...og så har JvdW jo ikke haft ret. Han lovede at GEN ikke havde foræret daratumumab væk - men det havde man. Som aktionær er jeg forfærdet over, hvilken lethed den episke katastrofe bliver behandlet med fra ledelsens side
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind