Genmab — Marts 2024
-
Godmorgen

-
Man kan jo mene, hvad man vil om Paganos salg - men det indikerer nok, at der ikke er m&a på paletten lige nu, lige som der heller ikke er store nyheder på vej fra GENs side
-
Gætter på Pagano skal bruge penge til en anden investering. Der er jo masser af andre aktier + krypto som kan være mere spændende end Genmab. Han har jo holdt aktierne i den periode der var aftalt. Masser som sælger firma aktier inklusiv Jeff Bezos som solgte Amazon-aktier til en værdi af 8,5 milliarder dollars i flere transaktioner i denne måned. I mellemtiden solgte Jamie Dimon, bestyrelsesformand og administrerende direktør for JPMorgan Chase, for $150 millioner aktier sidste uge
-
Jeg tror du misforstår. Pagano venter til hans warrants “vester” - og så kan vi andre aktionærer ikke se hans røv for bare fodsåler. Han ejer vistnok ikke aktier
-
Det eneste formildende i hans salg, er, at han altid sælger
-
Ja det var warrant jeg mente. Warrants er en aflønningsmodel. Så han har holdt dem i den aftalte periode og score kursgevinsten. Hvis han ikke havde en aftale om warrants skulle han vel have haft en højere hyre. Så jeg ser warrants som en metode til at motivere folk til at give den en ekstra skalle.
-
-
Det mener jeg ikke - buyback bliver styret af en ekstern partner og omfatter en afgrænset mængde per dag. Begrænsninger ligger kun i det omfang, man sidder inde med insiderviden og vil være forhindret under “normale” omstændigheder
-
Pagano har jo også solgt under et igangværende buyback program
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind