Genmab — Februar 2024
-
Det har undret mig noget, at JvdW er sluppet uden ridser i lakken selv om han lovede, at GEN fik fuld royalty på Faspro
-
@Solsen ..... Hvorfor indtager du den holdning? ..... Hvorfor kan jeg ikke være bekymret og stadig være aktionær og tro på selskabet?..... Du er mere positiv på casen, og lige netop en som dig, som har meget indsigt casen. Så vil jeg da i den grad værdsætte, hvis du kan skubbe min bekymring lidt til siden..... Det er du gjort flere gange tidligere....
-
Din undren er velkommen - det er din interesse i aktiebeholdninger ikke
-
Jamen, så ligger løsningen jo ligefor Solsen
-
Interesting EL - still some life in the mab's / tabart development sphere
-
mon ikke Jan er blevet lidt håndsky efter tabet af faspro? Den slags løfter kan nemt medføre sagsanlæg
-
tilsammen har de 2 en krigskasse, der kan løfte lidt af hvert. Ikke siden zalutumumab har GEN lagt "dollars to donuts" - og jeg har savnet vilje til udvikling fra GENs side
-
Vi er nok alle irriteret over kursen ikke er over 3000. Aktiekursen har sit eget liv, som JW siger. Vi kan ikke pege på en præcis årsag til at kursen roder rundt hernede. I min optik er kursen for lav. Men hvornår det bliver bedre vil jeg ikke gætte på.
-
Masser af R, begrænset D og tungetunge administrationsomkostninger
-
var det ikke Novod, der kaldte set-uppet for "døde penge"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind