Genmab — Januar 2024
-
Tjaaaa - KYSO lever vel i bedste grad. Men indtil nu har bogstaverne nu haft en lidt anden betydning for mig: Keep Your Socks On. Holder, og håber på en ændring hen ad vejen. Men, kønt har det ikke været det seneste års tid

-
Jeg synes, der har været mange fine resultater, og det ser ud til at fortsætte i 2024. Jeg tænker, det er gode tegn, at Voldgiften mod jnj trækker ud, samt Hexa-data i q2. Der kommer meget mere, så jeg er meget spændt på 2024 og håber, det bliver lige så godt som 2023.
-
Det har markedet så værdisat til et fald i kursen på 28,24%

-
Det gør de færeste vel, men jeg kan konstatere at Løntoft i hvert fald ikke forventer et fald i tilfælde af en tabt voldgift. JDW synes jeg heller ikke har skuffet historisk set, så hans udtalelser bør give næring til optimisme. Derudover tror også, men skal være påpasselig med at vurdere kursen i forhold til, hvad den har været. Hvornår er kursen rigtig og forkert? Jeg tæner, at 2024 nok skal blive et fint aktieår for patienter og invistorer..
-
Jeg tror forklaringen skal findes i de mistolkede hexadata og sænkede kursmål. Vi skal også huske på, hvordan kursen steg uden nyheder over kurs 3000, hvor alle var forbløfede. Hunden kan ligge mange steder og jeg tror, at når der kommer klarhed over Voldgiften - selvom den er non-event og hexa-data, så får vi mere spræl i kursen
-
Jeg ser stadig super dara som alt andet end done deal med JnJ. Det bliver 100% rå økonomi der afgøre om de opter ind. Og med jans kommentar i går om de meget lange/dyre forsøg med superdara, synes jeg egentligt det blev endnu mere tydeligt. Det må være 4-5 år siden Genmab fortalte at JnJ allerede den gang havde brugt over 20 mia dkk på udviklingen af dara. Hvad er der ikke brugt siden den gang. Og det hele starter forfra med super dara. Og hvor Jan egentligt siger de forsøg bliver endnu længere
-
og kommer til at koste endnu mere. Med mindre FDA vil ændre endpoints
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind