Genmab — Januar 2024
-
Dr. Raymond Douglas Publishes Prospective Study in Thyroid Medical Journal Examining Audiometry Outcomes Following Tepezza for Thyroid Eye Disease https://www.prweb.com/releases/dr-raymond-douglas-publishes-prospective-study-in-thyroid-medical-journal-examining-audiometry-outcomes-following-tepezza-for-thyroid-eye-disease-302035370.html "Our study conclusively confirmed that hearing loss with Tepezza treatment is in fact very rare",
-
-
Tjaa nu hører jeg ikke til dem, der hele tiden tror på, eller tænker på, overtagelse - MEN! Lige nu ser vi en “skaldet” markedsværdi på 125 mia. Hvis nogen tænker på en overtagelse, så er den nem at “regne hjem”. Bundsolid, super indtjening, fantastisk organisation og kompetencer og super pipeline. Sååå lige nu kunne det netop tænkes.
-
Der er ikke skabt aktionærværdi de sidste 4 år - og samtlige warrants udstedt i den periode er under vand. Jeg tror Genmab organisationen er til at tale med. Det store spørgsmål er, om en investor ser mere værdi en aktiemarkedet. Alle købere lader til at være løbet langt væk fra selskabets teknologi, ledelse og produkter
-
Men en ny ejer vil måske lade være med at forære samtlige værdifulde programmer væk for ingenting
-
…eneste problem er vel - som altid - at der ikke er nogle programmer, en industriel køber ser en værdi i. Det hele ligger i klinikken
-
Der er stadigvæk værdi i Darzalex og de andre godkendte midler, og så er der jo et solidt overskud.
-
Hvad klinikken angår så er der biotekfirmaer der bliver solgt pga. en lovende pipeline.
-
Når det så er sagt så skal der ske et eller andet. Jeg (og mange andre herinde) har stadigvæk tillid til Genmab, men det er jo ligegyldigt når markedet ikke har. Jeg aner ikke om nedgangen i kursen er retfærdig ifht. de sidste 3-4 års præstationer. Det må andre bedømme, og mon ikke det vil være en god ide at få kigget lidt på det og agere derefter.
-
Udfordringen her (med cashbeholding og dara) er at Genmab egentlig blot er en obligation - og ikke et udviklingsselskab. Dara bliver på forunderlig vis en poison-pill for de investorer, der gerne vil have fat i nye programmer, de kan bruge deres salgsapparat til at smide på markedet
-
Lige nu er dara+cash i grove terme jo lig værdien af Genmab. Derfor skal man have dkk 120 mia ud af muldvarpen, før man kommer i nærheden af det, som skaber værdi for en industriel opkøber
-
I would say there is a good chance you could strip Dara out of the company and sell the royalty stream back to JNJ, at a price that could potentially be beneficial to both JNJ and an acquirer that is not interested in a low risk/low upside royalty stream. and include the rights to HexaCD38
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind