Genmab — Juni 2023
-
@g
-
@gdn55 - et supplerende spørgsmål til dit indlæg 14:32: Hvor i mine indlæg ser du, at jeg forventer Genmab fortsat vil falde? Mig bekendt, har jeg kun kommenteret på den udvikling, der er sket

-
@Sukkeralf. Hvor har du ret - men det er jo trådt lid i baggrunden efter 2 tabte voldgifter

-
Så er vi stort set ligestillede… jeg er årgang 53

-
Så er du jo forholdsvis ung

-
@Stockbull - Helt i orden, at du holderpause - men du bør vende tilbage først i Q3!

-
Pensionisten vi ved jo ikke hvad der står i kontrakten, så vi reagerer jo mest ud fra en form for fairness. Hvis Genmab har dummet sig i kontrakten eller måske undervejs i udviklingen af den sc version, så kan man jo lige så godt være på Janssens side og mene Genmab er grisk. Derfor ville et forlig også have været den lykkelige udgang.
-
What Will Amgen Buy Next? https://www.proinvestor.com/investornyt/1007916/what-will-amgen-buy-next
-
-
Har lige læst artiklen - er ikke låst?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind