Aktiesnakken — Februar 2021
-
Er enig med @pensionisten, det burde have sit eget faneblad eller under "debat" - hører ikke hjemme under "aktiesnak" - men god debat:)
-
Der er frit slag i denne Chat-gruppe for alt aktierelateret. Den er meget eventdrevet. Dvs dage uden indlæg til tider - og mange indlæg i meget korte perioder. Sådan har det altid været. Det bliver der ikke ændret på.

-
Chatten bruges typisk til alt det som der ikke er plads til i specialgrupperne.
-
Mange af jer har anmodet mig om at lave flere specialgrupper. I glemmer bare at bruge dem. Husk at det tager lang tid at løbe dem i gang med andre deltagere, men husk at de besøges af mange hver dag som læser med.
-
Jeg er en af dem der synes der er alt for mange små nichegrupper. Kommer aldrig ind i dem som er relativ stille. Men var det samme smidt herinde kan det være jeg ville have læst det
-
Hvis ikke vi har et vist antal grupper vil størstedelen af indlæg havne i Aktiesnakken. Det holder ikke en meter.
-
Husk at flere af specialgrupperne er eventdrevet... Den da Fingerprint Cards eventuelt får stor succes med betalingskort vil gruppen få mange faste bidragsydere.
-
Covid19 gruppen har i en lang periode aflastet Aktiesnakken. Nu er den stille . Fred være med det.
-
Vi har mange daglige besøgende i shipping, Laks, biotek, Grønne aktier, Bavarian Zealand, Finanskalender, Økonomi kalender. Det uden megen debat
-
Tak..Jeg sidder med besøgsstatistikkerne på min analytics dagligt. De har aldrig nogensinde været større end nu. Det gælder også i vore chats.
-
You ar e the boss, boss.

-

-
Genmab-chattes besøgstal er enorme og har været det i mange år. Da jeg på forespørgsel lavede "Grønne aktier" fik vi en ny chat som i perioder har flere daglige besøgende end Genmabchatten. Den har været en stor succes, men også i flere dage uden megen debat.
-
Jeg kan blot konstantere at på mobil, som jeg benytter 90% af mine besøg herinde (i ikke covid tid) så er usability ikke særlig god på de mange chats, og derfor kommer jeg ikke rundt og ser i dem andet end gen, aktie chat og grøn. Det er for tungt at navigere i så mange chats hvor der er så lidt generel aktivitet. Så er jeg med på der kan komme en begivenhed der gør chatten stiger kraftigt i 1-2 dage.
-
Men det har aktiechatten altid tidligere kunnet rumme. Så længe det ikke er et fokusområde hvor der nærmest dagligt er rigtig mange indlæg
-
Ellers kan debatten benyttes hvis man gerne vil have indlæg om områder/aktier hvor man føler det ellers vil drukne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind