Aktiesnakken — Maj 2018
-
Det er mere reglen end undtagelsen, at sælger og ledende medarbejdere bliver forgyldt, og efter 1 år på børsen, så kan du købe aktierne med rabat i forhold til udbudsprisen. Så nej tak.
-
@Investor13, kommer der en generel aktienedtur ville jeg som investor kigge i retning af de selskaber, der præsterer stabilt på trods af konjunkturerne. Sammenholdt med den lave P/E og den seneste uberettigede kursnedtur, så synes jeg, at Genmab ville virke overordentlig attraktiv at få over i, hvis vi får aktieuro.
-
Derudover er jeg holdt op med at tro på at de geopolitiske begivenheder for alvor flytter noget som helst i markedet; Brexit, valget af Trump, valgene i Holland og Frankrig, Ukraine, Rusland, Nordkorea, Syrien. Ja, der er nogle markedsdeltagere der bruger en masse kræfter på at tale volatilitet ind i markedet, men jeg synes egentlig altid, tingene ret hurtigt falder til ro igen.
-
Dæleme dejligt for os Novo aktionærer med den stigende dollar. Men ikke det komme rtil at lune gevaldigt på Q2 regnskabet?
-
@Tyndeejner.. MOMO kommer med regnskab nu.. tænker de slår til så det basker.. kigger efter min 50% YOY growth..
-
@Jazzz jeg krydser fingre for dig, ved du har MOMO. Jeg solgte alle mine Apple, købte instedet 50% YY og 50% Teradyne for beløbet. Lidt af et sats, men indtil videre har det været en god beslutning

-
@Tyndeejner. Ok, troede du kørte 50-50 Momo og YY.. momo oppe 9% premarket efter et fantastisk resultat.
-
@Jazzz, det var tæt på jeg købte begge, men jeg syntes de lignede hinanden for meget, når jeg kun har 3 selskaber inden for tech. Premarket ligner +11%, tillykke til dig

-
-
@Tyndeejner: MOMO
nu 14% oppe og hiver YY med op.. 5% -
-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind