Aktiesnakken — Maj 2018
-
@Tyndeejner.. MOMO kommer med regnskab nu.. tænker de slår til så det basker.. kigger efter min 50% YOY growth..
-
@Jazzz jeg krydser fingre for dig, ved du har MOMO. Jeg solgte alle mine Apple, købte instedet 50% YY og 50% Teradyne for beløbet. Lidt af et sats, men indtil videre har det været en god beslutning

-
@Tyndeejner. Ok, troede du kørte 50-50 Momo og YY.. momo oppe 9% premarket efter et fantastisk resultat.
-
@Jazzz, det var tæt på jeg købte begge, men jeg syntes de lignede hinanden for meget, når jeg kun har 3 selskaber inden for tech. Premarket ligner +11%, tillykke til dig

-
-
@Tyndeejner: MOMO
nu 14% oppe og hiver YY med op.. 5% -
-
-
God morgen.

-
God morgen

-
@Jazzz, godt gået, +15% på en sur dag, og med en USD på vej op, så ligner det snart bøf og rødvin.
Indrømmet, mine forventninger til YYs regnskab den 5. juni er løftet grundet MOMO, håber ikke vi bliver skuffet. -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind