Aktiesnakken — August 2017
-
God morgen.

-
Digafarm. Den danske og svenske udgave skal være færdig samtidigt. Hustruen bliver færdig med korrekturen på den sidste i dag. Send mig evt. besked med en mailadresse, så får du den så snart den er færdig.
-
God morgen :-=
-
600 bliver rigtig interessant TA-mæssigt. Endnu en test af en bund, som så bliver triple bund
-
Bør SL ligge på 600 eller 590? @teamgarlic
-
Digafarm...Prøv på [email protected]
-
En væsentlig kursetrigger er også den forventede opjustering, som forventes annonceret i forbindelse med Q3.

-
God morgen.

-
@Rønnow. Det er nok værd at ofre den 10'er på 590. 600 har lidt magi qua et rundt tal. Men 590 ser jeg som en bund, hvor mange købere vil kigge ekstra på Pandora
-
@teamgarlic tak
jeg tror ikke på at aktien kommer så langt ned, jeg tror køberne står i kø ved kurs 600, så jeg ligger fortsat trygt i min position -
Her går det fortsat godt, SP Group https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=448128013&sourcecode=ddk
-
Det ser ud til at regeringen er på vej med en massiv fuser til erhvervslivet.
-
Komplicerede regler for investeringer og høj beskatning udenfor aktiekontoen, der bliver i pixiformat
-
Øvøv sur røv
-
@flottenschmecker Så er alt som det plejer i andedammen DK, desværre.
-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind