Aktiesnakken — Februar 2017
-
Anncba. Jeg har givet mit syn på sagen i FPC chatten.
-
God morgen.

-
Tak AH2005.gang Jeg har sat gang o plusset.

-
Hej, vedr. Investering/SKAT i DK. Er der nogen der har erfaring/viden om følgende: Såfremt man lever af investering (aktier/certifikater m.v.) og ikke har nogen lønindtægt, kan man så blive personlig beskattet af gevinst i stedet for den vanlige aktiebeskatning/kapitalindkomstbeskatning? Ved investering via eget selskab f.eks. ApS – hvad vil fordelen/ulempen være? På forhånd tak.
-
Nuevolution stiger pænt idag efter en god nyhed. 2017 kunne godt gå hen og blive et super år for selskabet.
-
Raffles..Den er på vej.

-
God morgen.

-
Læste lige at Joe&Juice-stifter Kasper Basse har købt aktier for 7 m
io. i Y-mAbs (et selskab jeg længe har været interesseret i) gennem hans holdingselskab. Er der nogen der ved noget om muligheder for at investere i Y-mAbs (som ikke er børsnoteret). Skal det evt. gå gennem et holdingselskab eller hvordan foregår det? -
Der er ikke meget handel med Marine i US, så fornuftigt at lade sig afnotere. Har os læst artiklen med Kasper Basse. Ærgerligt selskabet ikke er børsnoteret.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind