Aktiesnakken — August 2016
-
så har jeg købt et frimærke i expres2ion. Den kommer til at ligge lang, og så må vi se om frimærket skal øges med tiden i takt med at casen udvikles. Jeg synes selskabet ser yderst interessant ud, og har allerede gode samarbejdsaftaler med store medicinal aktører.
-
overvejer at købe et frimærke i formation metals inc. som Holger Hansen tidligere har anbeflet på proinvestor facebook site. Tesla får behov for masser af carbon i takt med at de producerer flere og flere batterier. Som underleverandør tesla´s gigafactory er jeg overbevidst om at selskabet vil opnå en massiv vækst de kommende år. Tak for tippet Holger.
-
rettelse. Mener cobalt og ikke carbon.
-
Ikke endnu nik. Vidste ikke at den åbnede op i dag.
-
Jeg når det nok inden luk.
-
jeg har tidligere lavet en analyse af bettingsektoren inklusive Betsson etc. min klare konklusion var at Bet-at-home var branchevinderen der var klart billigst. den holder jeg ved
-
ja okay Helge. Expres2ion bliver taget godt imod. pt. oppe med 30 %. NBI er os 2 % oppe, så biotek fortsætter den grønne stime.
-
så kommer der Q2 fra BMW imorgen. Med en P/E nede på beskedne 7, og konservative forventninger, så tror jeg de slår forventningerne imorgen. Selskabet er utrolig veldrevet og ikke mindst ekstrem innovativ, så jeg er glad for at kunne samle den op på disse niveauer og ligge den i den lange PF.
-
God morgen.

-
God formiddag fra Millionærklubben.

-
http://jyllands-posten.dk/#ia8888303;finans De kræver, at selskabet erstatter aktionærernes kurstab. Hvor mon de penge skal komme fra? Det er så genialt, at kun jurister kan finde på det!
-
Velkommen til DLC, esi, rila 1980, bjorni2016, cindycola, svistiesen, mott, krisloekkegaard, mohele, og sejr.

-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind