Aktiesnakken — August 2016
-
God morgen.

-
Troede de tyskere var klar med H1 her tidligt fra morgenstunden, men har intet kunnet finde endnu. Andre der er stødt på noget fra BAH vedr. Q2?
-
Bet-at-home leverer fantastisk regnskab . Vækst på 15,2 % !!
-
Skal love for de fik fyret nogle marketingkroner af. Heldigvis ser jeg en vækst i antal registrerede brugere på 400.000 til nu 4,5 mio.
-
Lad os håbe de kan holde de kunder på bøgerne og få deres fremtidige gamling/betting.
-
Det er jo sådan perfekt. Det er det de skal leve af...
-
De har historisk været rigtig gode til at skrue hårdt op på markedsføringen under EM/VM slutrunder. Måske OL i Rio også giver dem lidt her i August ?
-
Den ligner en oplagt købsmulighed pt.
-
Jeg har desværre ikke strakskurser på tyskerne. Hvordan tager markedet imod regnskabet?
-
64
-
Svarer til 128 før de lavede splittet. Den havde ATH omkring 150 (75) Så der bør være en del upside endnu i den
-
Ja det er rigtigt. Gad vide om hovedaktionæren så/ser fair value omkring kurs 150 da de solgte ca. 10 % af aktierne på daværende tidspunkt
-
De gjorde det fordi selskabet gerne ville noteres på hovedbørsen i Tyskland. Men free float i aktien skulle øges i så fald. Så de solgte lidt ud for at livkditeten i aktien kunne komme op så selskabet kunne komme med i de ledende tyske indeks
-
Var jeg ikke klar over. Der er selvfølgelig væsentlig forskel så
-
-
har du købt en frimærke i denne Helge som du tidligere har omtalt?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind