Aktiesnakken — August 2016
-
Det er godt nok ikke mange kursstigninger vi er vidne til ved aflæggelse af regnskaber i denne periode - nu kommer der snart regnskab fra Vestas - hvad tænker folk her? Tror meget vel de kan komme med en opjustering men det er jo langt fra sikkert det vil give positive kursudvikling
-
Jeg håber på en opjustering fra Vestas. Men er lang i min position, så udsving bekymrer mig ikke. Er overbevidst om at vi rammer ATH i Vestas indenfor et par år eller før.
-
Jeg tror, markedet har for høje forventninger, og jeg tror først, vi ser aktietilbagekøb og opjustering i Q3. Vi så samme mønster sidste år.
Sammen med en generel reducering af aktieandelen i min portefølje, så er Vestas en af de aktier, jeg har reduceret i. -
Godmorgen.. har lavet en lille komparativ værdisætning af Linkedin og vurderet rationalet bag det bud Microsoft er kommet med. Her er link hvis det eventuelt har interesse for nogle:
-
A BRIEF AND SIMPLE VALUATION OF LINKEDIN
This is a quick 2500 words valuation of Linkedin: 1 INTRODUCTION Researching the M&A history for acquisitions that are comparable to the bid that Microsoft (MSFT) has made for Linkedin (LKND) reveals that the impending deal actually represents history in the making. The all cash transaction of $26,2
(www.linkedin.com)
-
God morgen.

-
Hej David..Læg dit link i debatten, så bliver det lettere at dele og det bliver læst af flere. Jeg deler det i vores Facebookgruppe.
-

-
god morgen

-
God morgen fra Millionærklubben.

-
Du kan lave en demoportefølje på Euroinvestor.
-
DavidDB - ja så sikker det nok helt af og så bliver Helge og andre jo nok endnu mere tilbageholden med at komme med nye mål. Desværre ser vi bare at det så bliver de få der brokker sig der får ødelagt det for alle os andre der sætter pris på eksperters vurdering - og de kan jo også tage fejl.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind