Aktiesnakken — August 2016
-
Hej David..Læg dit link i debatten, så bliver det lettere at dele og det bliver læst af flere. Jeg deler det i vores Facebookgruppe.
-

-
god morgen

-
God morgen fra Millionærklubben.

-
Du kan lave en demoportefølje på Euroinvestor.
-
DavidDB - ja så sikker det nok helt af og så bliver Helge og andre jo nok endnu mere tilbageholden med at komme med nye mål. Desværre ser vi bare at det så bliver de få der brokker sig der får ødelagt det for alle os andre der sætter pris på eksperters vurdering - og de kan jo også tage fejl.
-
Velkommen til Bent Michelsen, Gjerulff, hagenau, BiotechPro og Trader 1971.

-
God morgen.

-
Godmorgen

-
Jeg befinder mig lige for tiden på Gibraltar, så jeg nuppede lige scooteren for en lille times tid siden for at se solopgangen samtidig med jeg tjekkede markedet over mobilen. En god måde at starte dagen på

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind