Aktiesnakken — Maj 2016
-
Tror jeg ikke. De er allerede i gang med at bygge en ny færge
-
Men de kan nok godt købe de 2 færger + medarbejdere osv. af Danske Færger A/S til en god pris nu de ikke skal bruge færgerne

-
Men tror ikke de er med i aftalen
-
Vi kan godt undvære Villum Clausen - en rigtig plimsoller
Leonora Christina må de til gengæld godt drifte videre på Rønne -
Ystad overfarten. -
Velkommen til Mølleren, Nikolaj32, vin og chrishoj samt 56 nye på vores aktiesnak på Facebook. Vi er nu over 4300. Der er plads til mange flere.
https://www.facebook.com/groups/1552522675046712/?fref=nf -
God morgen.

-
God morgen

-
Godmorgen

-
Helge - kan vi måske lave en chat til IoT generelt? Hvor Thin-film, osv. kunne diskuteres?

-
Og skide godt gået i Millionærklubben. Fornøjelse.
-
Højesteret: Duegården må gå konkurs.http://finans.dk/live/privatokonomi/ECE8646489/andelshavere-vandt-i-hoejesteret-banker-risikerer-milliardsmaek/?ctxref=ext Så kan Nykredit m.fl. lære det.
-
Occam, jeg kan godt følge dig og jeg er slet ikke et sekund i tvivl om at bankerne har opført sig umoralsk, og jeg har heller ikke specielt ondt af Nykredit i denne sag - men synes du ikke Duegården har et ansvar? De har altså takket ja til de her uoverskuelige lån, de har ikke været presset til at tage imod dem. Hvis man får tilbudt et produkt som man dybest set ikke forstår, har man kun et korrekt valg at træffe....
-
Den tankegang kan jeg godt følge : lad være med at tage imod et råd, hvis du ikke kan forstå produktet. Det gjorde DueGården, men jeg føler mig ikke overbevist om, at Nykredit ville kunne forklare det for menigmand og spm. er så om de overhovedet skulle have haft det tilbudt ?
-
Der er vel ret beset ingen vinder ved den her, de er alle tabere at det kom der til. Konsekvenser er nu at alle parter kan slå en streg i sandet og kommer videre. Og tænk på menig mand der mister sit andelsbevis, afhængig af hvor de er i deres liv, så er det tab formodentlig så stort at det indhenter de ikke igen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind