Aktiesnakken — Maj 2016
-
Ja, men der er bare meget usikkerhed mht UK, og valg i US. Derudover er der usikkerhed på råvarer som vi har set har trykket den en del, men valuta, tror jeg godt kan komme til at spille en stor rolle. Pundet hvordan ligger kursen på det, når vi gør året op og hvor ligger dollaren. Det bliver spændende, og de har umiddelbart ikke været så hårdt ramt af dollaren som nogle af de andre store danske selskaber.
-
Jeg regner med, at UK stemmer ja til EU. Et nej vil dog være skidt, fordi de står for 30 % af omsætningen i Europa, Mellemøsten og Afrika.
-
Sikke Bakkafrost høvler gæld af ? Fra 392 mio.NOK til 216. Masser af trækningsmuligheder.
-
Mols Linjen vinder bornholmstrafikken
-
Jeg er overbevist om at de nu vil tjene +300 mio. i 2019 når de har dette fuldt indfaset. De kan sagtens finansiere selv via egen drift
..P/E er 3-4 p. baseret på 2019 indtjeningen. -
Tror jeg ikke. De er allerede i gang med at bygge en ny færge
-
Men de kan nok godt købe de 2 færger + medarbejdere osv. af Danske Færger A/S til en god pris nu de ikke skal bruge færgerne

-
Men tror ikke de er med i aftalen
-
Vi kan godt undvære Villum Clausen - en rigtig plimsoller
Leonora Christina må de til gengæld godt drifte videre på Rønne -
Ystad overfarten. -
Velkommen til Mølleren, Nikolaj32, vin og chrishoj samt 56 nye på vores aktiesnak på Facebook. Vi er nu over 4300. Der er plads til mange flere.
https://www.facebook.com/groups/1552522675046712/?fref=nf -
God morgen.

-
God morgen

-
Godmorgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind