Aktiesnakken — April 2016
-
jeg er på Børsen Play med Zealand Pharma. Husk vores Q&A kl. 13. http://play.borsen.dk/social/57076f2b725ed7540a0d21e1
-
MrEbbe mener selvbfølgelig Protector Forsikring ASA fra Norge.
-
Den har været min 1-3 største position siden 2011. Er gået fra 11 NOK til 82 NOK og er stadig billig i dag til 12 gange indtjening for 2016. Helt fantastisk selskab.
-
runek - Jeg har købt op i Nordea. Finanssektoren er faldet meget grundet de lave renter, men flere af bankerne præsenterer fortsat nogle flotte regnskaber og store udbytter. Panama sagen giver lidt støj, men jeg forestiller mig ikke, at det giver nogle mærkbare slag til Nordea og Jyske. Hvis du har en mellem til lang sigt, så ser jeg finanssektoren som god, da de vil have godt af de rentestigninger, vi formentlig får i de kommende år.
-
-
God morgen.

-
angående tesofensine så er det korrekt at det stof i sig selv giver en ret alvorlig bivirkniung i form af hævet blodtryk og puls. Og derfor kan dte stof alene næppe godkendes, selvom det til dato, mig bekendt, stadig er det stof der har givet det største vægttab (op til 15% på et år)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind