Aktiesnakken — April 2020
-
Jeg har holdt et utal af foredrag om den slags i mange år.
-
Han var i øvrigt også en af de første som lavede kontrol gruppe forsøg. Dem som ikke havde obduceret først, og dem som vaskede hænder, og dem som kom direkte fra obduktion uden af vaske hænder. Den slags videnskab var bare ikke så anerkendt den gang.
-
Jeg kan huske i 1990´erne,
at det kun var nørdede forskere som have interesse for inflammation, mastceller og differentierede immunresponser. I dag fylder det enormt inden for den lægevidenskabelige forskning. -
Min hustru er videnskabsjournalist med speciale i medicin og bivirkninger udover alt det alternative beskæftiger hos med.
-
bgadk..Læs op på Cantargia...som er vores fast annoncør her på Proinvestor..Deres antistoffer er rettet mod inflammation.
-
Godnat herfra. Tak for en god snak.
-
En kronik i Berlingske om Corona forberedelserne i sundhedssystemet. Ikke videnskabelig, men god læsning. Ynglings citat: "Det kunne have været værre. Det kunne have været mig..." https://www.berlingske.dk/kronikker/hospitalsdirektoer-blev-testet-positiv-jeg-ville-oenske-vi-havde-haft-40
-
Mens de danske sundhedsmyndigheder manede til ro, advarede WHO mere end 20 gange om coronavirus: »Vi kan forhindre en større global krise«
Mens WHO indkaldte til krisemøde og på daglige pressemøder med stigende styrke advarede om coronavirus, manede de danske sundhedsmyndigheder til ro og talte om en »lille« sandsynlighed for smitte i Danmark. Berlingske har gennemgået de næsten bønfaldende budskaber fra WHO og sammenlignet med reaktionen i Danmark siden januar.
Berlingske (www.berlingske.dk)
-
Ja, der er masser af ting som kan forbedres i Danmarks håndtering. Vi havde stort set ikke noget beredskab, og vurderingen af farligheden fra start var helt gal. Bare det at alle folk fra skisportsstederne ikke blev sat i karantæne var allerede den gang en klar fejl.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind