Aktiesnakken — September 2013
-
Det er ikke det værste selskab så

-
altså jeg må prøve at gøre det klart: Der er flere forskellige børser. Vi bruger nu chi-x. I kigger på Nasgaq Omx. Vi kan skifte tilbage til Nasdaq, men så kan vi ikke vise hele europa. Så nogle gange vil det se skævt ud. I det meste af midcap og HELE smallcap stiller chi-x ikke kurser
-
Zealand Pharma præsenterer Lyxumia-data ved diabeteskonference https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=279748013&sourcecode=ddk men hvornår er denkonferrence
-
Så det virker....men spørgsmålet er om det er et bedre/dårligere produkt samlet set. I Danmark er det ringere. INGEN tvivl om det.
-
lige nu leverer vi faktisk flere realtidsaktier end nogensinde
-
bare ikke i dk
-
men skriv det i kommentarerne til tråden, det er en forsøgsperiode
-
altså vi tester noget af. lad os evaluere det og så tager vi en ny beslutning. PI er jo vores.
-
det er fordi i alle sammen har fokus på små danske mikroaktier istedet for et globalt fokus som aka
det er således jer der er problemet og ikke PI 
-
men altså ud fra en teknisk vinkel så virker det. Det kan så godt være at det ikke SPILLER. Men så må vi jo tage den derfra.
-
kunderne er ALDRIG problemet I89

-
som Jobs siger. Man skal ikke levere det kunderne vil have, for de ved ikke hvad de vil have før de har prøvet det nye bedste

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind